2009. július 17., péntek

Last night

Tegnap este elmentünk moziba haverommal, gondolta nézzük meg a Transformers új részét( az elsőt nem is láttam..), 10 körül kezdődött a film, addig elmentünk kajálni meg ilyenek, Burger-ben nézegettem az EXIT-et kiderült, h a Crank 2-t is megy kb ugyan akkor. Na de végül maradtunk a Transformersnél, pedig igazából engem nem is érdekelt sose, de mindegy hátha..
Pont be is értünk mikor kezdődött a film, egyből akció meg kamionból lesz robot, szétvágnak egy audi r8-at, oké jól van megcsinálva , de egyszerűen nem jött be a dolog, a szinkron az olyan nevetséges, hogy mikor 10perc után mondta a kamion a legyürt alakváltónak, hogy 'Mi az utolsó szavad?" na az már betett, mindketten könnyeztünk a nevetéstől, ki is mentünk a teremből, mert egyszerűen nem jó a film.(szerintünk). Átültünk a szomszédos terembe(:, ott a 'A dolgok állása" c. film (Russel Crowe, Ben Affleck szereplésével) kezdődött épp, ez legalább feliratos volt és bennt is maradtunk a végéig ( vagyis csak én, mert haverom 15percel a vége előtt kiment kajálni annyira unta:D), de én is csak azért maradtam, hogy elmondhassam, láttam ezt is, szal nem volt nagy durranás ez se. Utána hajnali 3-ig még beültünk vhova inni utána még mászkáltunk meg bementünk a Szerájba gyrost enni, és 6-ra haza is értem. Vége.
Update: amúgy Megan Fox-ot azért megnéztem volna Transformerben, de mindegy nembírtuk addig a filmet.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése